torstai 10. toukokuuta 2012

Tasaista tallaamista, mielen myllerryksissä


Kirjoitettavaa olisi paljon, olisi paljon purettavaa… Ahistaa kaikki, mutta toisaalta olen onnellinen. Vaikka ystävät ovat karsiutuneet, ne tärkeimmät ovat olemassa ja entistä tärkeämpiä <3 

Mulla on maailman ihanin ja reippain koiruus, Pinkki <3 Hän aiheuttaa ilon aiheita päivittäin, eilen päättyneen Rohkeutta ja reippautta –kurssinkin johdosta. Kouluttaja kehui häntä reippaaksi ja todella edistykseeksi.

Mulla on myös ihana ja rauhallinen kisupoika, Bomo. Hän on ihanan rauhallinen ja kiltti, tosin nyt olen huolissaan, kun on menossa syömättömyyskausi. (Hän siis todella on aina vetänyt paastoja ja niiden jälkeen syönyt senkin edestä). Ensi viikolla käytetään rutiinitarkastuksessa eläinlääkärissä, joten katsotaan, mitä sanoo.

Mitäs on tapahtunut tässä menneellä viikolla… Kiire on ollut päivisin töissä, iltaisin koiraharrastuksissa, jne.

Viime viikolla olin HIFK:n lätkäkauden päätösristeilyllä, joka oli aivan loistava. Tosin tietyt ihmiset (lue naiset) aiheuttavat pahaa verta ja puhuvat paskaa selän takana. Osittain tästä syystä olen siirtynyt fanikatsomoista takavasemmalle ja en juuri ole käynyt lätkä-, jääpallo- tai futismatseissa. Keskityn koiruuteen ja kotiin.

Sunnuntaina käytiin testaamassa Helsingin koirauimala ja oli kyllä hyvä kokemus! Suosittelen. Tämä oli Pinkin neljäs uintikerta ja hyvin ui ilman pellareitakin.

Tällaista siis tällä kertaa… Katsotaan mitä tuleman pitää… Tunnin päästä, huomenna, ensi viikolla, tulevaisuudessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti