torstai 1. maaliskuuta 2012

Tunnustus

Sain tunnustuksen käsityöläisen kotona -ylläpitäjältä. Kiitän kovasti ja olen otettu :)


Siihen kuuluu seuraavat kolme tehtävää:


1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 

3. Lahjoita tämä sama award 15:lle blogille/bloggaajalle


Seitsemän faktaa minusta
-  minulla on isoveli, 9 vuotta minua vanhempi
- olen suorittanut 6 tutkintoa ja aloitan pian 7:nnen
- voisin melkein sanoa rakastavani työtäni eli olen unelma-ammatissani
- omaan todella lyhyen pinnan
- minulla on useampi "ikuisuusprojekti" käsitöiden tiimoilta
- kun mieleni on maassa, en kykene edes lukemaan
- olen aina ollut eläinrakas ja jopa työskennellyt eläinsuojelun hyväksi

Lahjoitan tunnustuksen seuraaville blogeille:

Viittätoista en valitettavasti saa kasaan, mutta onhan tässäkin jo :) Eli ollapa hyvä te, joiden blogeja lueskelen ja joille tämän tunnustuksen siis lahjoitan <3

















 

3 kommenttia:

  1. Kiitos :) Minä nappasen tuon matkaani, kun seuraavan kerran saan aikaseksi päivittää.
    t. jantta

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, vastasin siihen vihdoinkin! :D

    VastaaPoista